Seeeriöst

5 kommentarer

Jag ska fan döda Åsa Andersén asså !! är så grymt förbannad så jag vet inte vart allt ska ta vägen!
denna blåsta brud skulle anlända onsdag kl 22.04 i Boston, javisst kul kul.
men nu tisdag kväll kl 7.30 får jag ett sms: "Annis jag måste ha misstagit mej stort! jag är ju hos dej ikväll redan!!" men seriöst! vadå pinsamt! så nu sitter jag här i skiten, mindre glada hostparents och ett stort problem hur vi ska lösa hämtningen.
pls send her back to australiaaaaaaaa.
 
1 Anonym:

skriven

skicka henne till sverige ist tycker jag :D

2 Ida:

skriven

Haha, men lilla gumman. Kan du förvänta dig nått annat? Det är ju Åsa vi snackar om ;)

3 sandra:

skriven

hahahahhaaha inte förvånad! :D

4 Tiilda:

skriven

haha, kan ni inte skriva en bok om alla era dråpliga situationer? Tvillingarnas äventyr eller nått ;) haha

5 anna the twin:

skriven

haha ni två i ett nötskal, anna hade säkert hänt dig med:P Love u guys!