Sleep-over

Kommentera

Åh, fy tusan vad trött jag är.
Jäkla grisar som förstörde min lördagsmorgon.
Gårdagskvällen spenderades hos Louise med Malin och Lisen. vi kollade på Twilight och jag blev kär i hennes hund. åhh älskade varelser, jag har saknat dessa! tyvärr har vi ju inga husdjur i min familj, himla tråkigt faktist.
Sen plockade vi upp Linn på vägen hem och så hade vi sleep-over hon och jag hos Malin. Dessa två filurer skulle nämligen till NY idag så klockan 5 imorse ringde klockan och jag ställde upp som chaffis till Quincy. haha, ja bilfärden var rätt rolig ändå. dock svinkallt (!)
Sväng höööger, istället är jag påväg att svänga vänster och dom ropar hööööger och jag tänker ändå svänga vänster. tur vi inte hade möte för då hade vi frontalkrokat så som jag körde.  mitt huvud funkar inte riktigt så tidigt på morgonen, bara gasa och köra typ.
4h sömn, alla låg i samma säng och huttrade med en temperatur på 13 grader. var rätt glad att komma hem och krypa ner i min egna säng imorse.



Nu ska jag möta upp Katharina, en ny au pair från Tyskland och ikväll blir det bio med Louise och Lisen.
Guuuud vad jobbigt att svenskarna ska ha så lika namn, förvirrar min lilla skalle.