Pappas dag ♥

Kommentera

Happy b-day älskade pappa!
Tyvärr fick jag aldrig tag på gubbstrutten men jag har faktist INTE glömt av dej!
Hoppas iallafall att du haft en toppen dag även om en av dina hopplösa ungar inte varit där för att fira.

Har även skypat med Pelle, Anna och min fruga idag, var verkligen på tiden.
Haha, ja enligt min broder så lullar jag mest omkring här borta, har ingen koll på vad jag studerar eller att det inte finns något som heter kallt i Australien. Jag instämmer faktist. Men vi är båda nöjda med att jag står på egna ben och klarar mej rätt bra här borta :-)
Min kvällspromenad bestog typ av att tippa fram på tårna, totalt glashalt ute.
Och nu när vi satt och åt kvällsmat, 10 minuter efter att jag kom tillbaka, ja då blir det världens sken och sicken jädra smäll! ÅSKA I JANUARI, herrejesus vad rädd jag blev! Seriöst, leksakerna fick liv i det ögonblicket och började spela musik. ännu mera läskigt.
Tackar gudarna för jag var inomhus..

Nu blire snart Vampire diares, jag har typ hjärtklappning när jag sitter där nere själv i källaren och mardrömmar om nätterna. men nejdå, jag är ingen fegis heller. Efteråt Grey's, rätt fin kväll må jag säga.