Call me rudolph / mike

Kommentera

Heyhey!

Dom senaste dagarna har det varit strålande solsken och +35grader, helt jävla underbart! imorgon ska det bli ännu varmare, hoppas jag har bil och då får det bannemej bli stranden med kidsen hela morgonen.
Här kommer iallafall en liten update om helgen.
I fredags hängde jag på stranden med Viktor och Mike, spelade fotboll och dränktes nästan i dom skyhöga vågorna! på kvällen blev det myskväll hos Josse med dessa, Sandra, Fia och Chris. jag är då en jäkel på twister må jag säga, hade fan träningsvärk dagen efter, efter alla konstiga ställningar. haha
I lördags blev det beach och sen drog jag, Mikey, Vic och Dougy till en bar i Quincy och kollade på boxningsmatcher. sen hem och göra pannkakor, mums!
Igår hängde jag och Sandra på stranden i några timmar, hur gött som helst. var typ nere i vattnet och doppade oss var 10min. blev steeeekt. sen åkte vi hem till Jossan, gjorde tacos och myste framför en film. sen hem till min karl och spela krigarspel typ. det var min goa helg!

peeaace /