How often are u flick ur bean?

2 kommentarer
haha internskämt mellan mej och Josse. fattar ni? lol

Yo yo!

Helgen är över och en ny arbetsvecka har tagit start med spöregn, gött med inomhusmys. 
vart en riktig lugn och skön helg, vet inte när jag sov ut senast så det var absolut på tiden att ta igen lite sömn. I lördags drog jag och Sandra till stranden en sväng, sen blev det Marsfield tivoli med Kathi, Will och Erika resten av kvällen. riktigt kul och trevlig dag.
Igår vaknade jag upp hos Mike, blev upphämtad av Josse, plockade upp Sandra och sen styrde vi av mot Natick mall där det blev lite shopping och gött käk på cheescake. på kvällen drog jag och Mike till en bar och firade en kompis.



Jossan and mee at lunch, YAM!


Sandriiis
 
1 Josse:

skriven

HAHA!! flick your bean.. Bästa uttrycket för tillfället. Lätt! <3

2 Anonym:

skriven

sweetie kommer du hem till mig lr förlänger du?