"Här i america säger vi inte negerbollar.."

2 kommentarer

Ojjsan hoppsan, där fick vi så vi teg! haha. igår drog jag, Sandra och Jossan till Ikea. höjdpunkten- mat, negerbollar,knäckebröd och marabou så var Annis lycklig igen!
Annars körde jag runt på brudarnas skit som shoppade loss som galningar ocg tog 100år på sej att välja ut ett duntäcke. Sen drog jag hem till Mike och kicka hans ass i schack.
jag är då inte något vidare smart i know, men e det något jag kan så är det fan att spela schack!

Har annars regnat konstant sen i söndags nu, i'm ready for the sun to come back again!!
bakat negerbollar och muffins idag, mums! haha har aldrig sett Jenny så exalterad förut för lite bollar :)
Nej nu drar jag till min karl och myser i detta skitväder.
tjiiing /

miss my gang.

 
1 Anonym:

skriven

URÄKTA MEJ DÅ för att jag ville ha ett duntäcke:P Jag sov som en prinsessa inatt:P det du:P

2 Tilda:

skriven

Det är tur att Ikea finns Anna :D Och fasen vad brun du är, tror inte du behöver mer sol :P Spara den tills vi kommmer :D Kram