Shopping-lördag!

En kommentar
Det kan man lugnt säga att det varit. Och en bra sådan med en bra vän.
Har shoppat upp för nästan två veckolöner så nu får jag nog hålla mej lugn ett tag.
Inskaffade även en ny skinnjacka, fett naaajs :)
Ikväll hoppar jag filmkväll med tjejerna och ställer istället snällt upp på att vara barnvakt. Blir typ bara en timme och sen ska de i säng dom små liven. Så inget ansträngande direkt.
Men åhh vad jag är festsugen. Vet att min andra hälft där hemma är ute stupfull (vad annars) och dansar loss just nu. Åhh vad jag skulle vilja vara hemma nu, bara för en kväll.
Haha, ja nu har du ingen som kaxar upp sej mot dej iaf, eller var det tvärtom kanske?!

Have a great night.
Jag ska fortsätta min med Dora, choklad, chips och cola :)
 
1 sister:

skriven

haha två veckolöner?! är inte de mellan 2-3 tusen?:OP

kul att du ringde inatt:D var en superkul kväll, men saknade dig fast ändå rätt gött o slippa o ha koll på dig hela tiden;) love ya