Santa Claus

En kommentar

Idag har jag träffat tomten, tihii. Bara för jag är världens snällaste "barn" så fick jag göra det nästan en heeel månad innan julafton. Och vet ni vad. Här firar man tydligen jul den 25 dec, weeeird.
Sen har jag vart ute och gått i regnet med min nya vän Ana Paula, super gullig tjej från Mexico. Bor bara fem hus ifrån mej så mycket bättre än så kan det ju knappast bli :)
Imorgon ska vi åka till Braintree och shoppa loss, förmodar att det kommer vara mycket folk nu efter Thanksgiving så det får bli att ställa klockan.
Känns som det börjar hända saker nu, uuunderbaaaaart!

Nu blir det movie time med mina hostparents och popcorn. (Jag har redan ätit upp all choklad, skräll.)


I- how old are u anna?
A- soon twenty (baah)
I- oh, then u r almost a grown-up.

Nonono don't say soooo.. pls.

Men hon tyckte inte jag såg så gammal ut iaf, pust.

Laater / annabanan
 
1 Matti:

skriven

Gött att höra..