It might all be gone tomorrow.

Kommentera

Det regnar här och jag har precis skypat med min fruga Ida. Känns så skönt att höra era röster där hemma, ni anar inte vad jag saknar er.
Och Andreas och Linda med Co är uppe i Tännäs på den årliga skidveckan, känns piss att inte kunna vara där. Brukar vara den bästa och roligaste veckan på hela året.
Jag nästan döööör så mycket vill jag ha min snowboard, massa snö, skidbackar, stuga, bastu och biljard nu.
Har kommit fram till att när jag kommer hem nästa vinter ska jag jobba i fjällen. Och så ska vi på skidsemester, både med min familj och vänner. Det blir grejor det!
Jag hoppas innerligt att vi kan ta oss till några backar häromkring snart, se hur min gringa klarar sej i backen. Haha ja hon har faktist upplevt vinter en gång tidigare iallafall. Och jag ska fortsätta lära mej åka snowboard och ploga, göra lite svänger med kanske.

Nej nu går det inte att sitta här mer och dagdrömma.
Nu ska jag väcka mina "söta" ungar och leka med dockor.